Reklamační řád

Společnosti Distribuce CZ s.r.o., se sídlem: Lidická 108, 37001 České Budějovice

zaps. v OR vedeném Krajským soudem v Českých Budějovicích oddíl C, vložka 14849

  • Při dodávce potvrdí odběratel řidiči „dodací list“ . Případné rozdíly vyznačí na tomto „dodacím listuí“, napíše čitelně jméno, podepíše a opatří razítkem odběratele včetně data převzetí. Na pozdější reklamace počtu obalových jednotek nebude brán zřetel.
  • Odběratel může uplatnit reklamaci jen na ty přípravky, které byly zakoupeny u spol. Distribuce CZ s.r.o.
  • Zjevné vady dodaného zboží je nutné reklamovat nej­později do 3 dnů od dodávky.
  • Reklamaci nedodaného nebo zaměněného zboží je třeba uplatnit následující pracovní den po dodávce (nej­lépe telefonicky nebo přes internet).
  • Při vracení omylem objednaného nebo omylem dodaného zboží můžeme akceptovat pouze přípravky v nepo­rušených, tj. nepomačkaných a nepopsaných obalech bez nalepených cenovek. Vrácení je nutné uskutečnit nejpozději do 3. pracovního dne od dodávky.
  • Reklamace termolabilních přípravků je možná pouze za dodržení předepsaných skladovacích podmínek. Dodržení předepsaných skladovacích podmínek potvrdí reklamující písemně přiložením teplotního protokolu.
  • Výrazně označené zboží (LEDNICE) je nutné předat řidiči zvlášť, s informací, že se jedná o termolabilní zboží.
  • Přípravky stahované z distribuce je možné vrátit nejpoz­ději do 30 dnů ode dne oznámení, pokud není stanove­no jinak. 
  • Možnost vrácení přípravků po skončení doby použitelnosti se vztahuje pouze na přípravky, které byly prodány s kratší dobou použitelnosti než 30 dnů od data prodeje. Tyto přípravky je nutné vrátit nejpozději 3 dny po uplynutí doby použitelnosti.
  • Reklamační protokol musí obsahovat tyto čitelné údaje:
    • název a množství reklamovaného zboží
    • šarže přípravků
    • číslo dodacího listu, faktury
    • řádné zdůvodnění reklamace
    • přesnou adresu a razítko lékaře
    • jméno a podpis odpovědné osoby
    • je-li reklamováno zboží, které má být uchováváno za snížené teploty, napíše reklamující zákazník pro­hlášení, že zboží bylo uchováno za předepsaných podmínek.
  • V zájmu odběratele je vhodné si nechat potvrdit řidičem příslušný doklad o vrácení zboží (jméno, podpis, SPZ).
  • V případě nákupu přípravku s nižší cenou nemůže odběratel uplatňovat reklamaci na vady, pro které byla nižší cena sjednána (např. přípravky s ohroženou exspi­rací, poškozeným obalem).

Tento reklamační řád platí od 1. září 2007.

Reklamace neodpovídající reklamačnímu řádu nemo­hou být kladně vyřízeny!