Reklamační řád
Společnosti Distribuce CZ s.r.o., se sídlem: Lidická 108, 37001 České Budějovice
zaps. v OR vedeném Krajským soudem v Českých Budějovicích oddíl C, vložka 14849
- Při dodávce potvrdí odběratel řidiči „dodací list“ . Případné rozdíly vyznačí na tomto „dodacím listuí“, napíše čitelně jméno, podepíše a opatří razítkem odběratele včetně data převzetí. Na pozdější reklamace počtu obalových jednotek nebude brán zřetel.
- Odběratel může uplatnit reklamaci jen na ty přípravky, které byly zakoupeny u spol. Distribuce CZ s.r.o.
- Zjevné vady dodaného zboží je nutné reklamovat nejpozději do 3 dnů od dodávky.
- Reklamaci nedodaného nebo zaměněného zboží je třeba uplatnit následující pracovní den po dodávce (nejlépe telefonicky nebo přes internet).
- Při vracení omylem objednaného nebo omylem dodaného zboží můžeme akceptovat pouze přípravky v neporušených, tj. nepomačkaných a nepopsaných obalech bez nalepených cenovek. Vrácení je nutné uskutečnit nejpozději do 3. pracovního dne od dodávky.
- Reklamace termolabilních přípravků je možná pouze za dodržení předepsaných skladovacích podmínek. Dodržení předepsaných skladovacích podmínek potvrdí reklamující písemně přiložením teplotního protokolu.
- Výrazně označené zboží (LEDNICE) je nutné předat řidiči zvlášť, s informací, že se jedná o termolabilní zboží.
- Přípravky stahované z distribuce je možné vrátit nejpozději do 30 dnů ode dne oznámení, pokud není stanoveno jinak.
- Možnost vrácení přípravků po skončení doby použitelnosti se vztahuje pouze na přípravky, které byly prodány s kratší dobou použitelnosti než 30 dnů od data prodeje. Tyto přípravky je nutné vrátit nejpozději 3 dny po uplynutí doby použitelnosti.
- Reklamační protokol musí obsahovat tyto čitelné údaje:
- název a množství reklamovaného zboží
- šarže přípravků
- číslo dodacího listu, faktury
- řádné zdůvodnění reklamace
- přesnou adresu a razítko lékaře
- jméno a podpis odpovědné osoby
- je-li reklamováno zboží, které má být uchováváno za snížené teploty, napíše reklamující zákazník prohlášení, že zboží bylo uchováno za předepsaných podmínek.
- V zájmu odběratele je vhodné si nechat potvrdit řidičem příslušný doklad o vrácení zboží (jméno, podpis, SPZ).
- V případě nákupu přípravku s nižší cenou nemůže odběratel uplatňovat reklamaci na vady, pro které byla nižší cena sjednána (např. přípravky s ohroženou exspirací, poškozeným obalem).
Tento reklamační řád platí od 1. září 2007.
Reklamace neodpovídající reklamačnímu řádu nemohou být kladně vyřízeny!